Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2008 13:05 - ТЕЛЕФОННА ЛЮБОВ
Автор: mimetooo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2582 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2008 13:52


Сутринта ме събуди старото ми радио , а по него вървеше познатата до болка на всички стара песничка на Васил Найденов - ТЕЛЕФОННА ЛЮБОВ...

image

Телефон все ни свързва
Телефон ни дели
Малко тъжна е тази
Наша обич нали...

Да тъжно ми е , че мога да те чувам само по телефона...Тъжно ми , че само той ни свързва...До толкова съм свикнала с него , че когато съм с теб нещата не са същите и се питам дали е истина...дали наистина си до мен...дали този път ще мога да те прегърна...дали ще е различно , а не като всеки друг път....

 

==>
Ако аз заговоряimage

Ти отсрешта мълчиш
И немога да видя най-добрите очи
Ако ти заговориш
Аз немога така
С мойте длани да стопля
Твойта малка ръка
Как изгрява не виждам
Върху усните смях
И не мога да стигна
С мойте усни до тях
 

 

Дали наистина любовта е толкова силна , че да се запази въпреки растоянието , въпреки чувството за самота... въпреки самотните  и студени нощи....Липсваш ми...,но когато сутринта станах слънцето играеше по завивките ми и лъчите се караха ,кой от тях да шари по лицето ми... усмихнах се ,въпреки ,че бях тъжна... защото знаех , че....

imageimage

Ти ще дойдеш тук, аз зная
Нещо в мене днес боли
Най-далечно разстояние
е туй което ни дели


Дали наистина е така ,  и дали това растояние ни дели или ни свързва повече от всякога...дали то е причината да сме все още заедно...дали проклетото растояние е пречината да се обичаме ,сякаш вчера е била първата ни среща...

Надявам се  , че не!

  Аз не искам такава -
телефона любов
Аз те искам до мене
kато тих благослов
Аз те искам до мене
всеки ден всеки час
Да си само с мене
всеки миг, всеки миг


 image

Искам завинаги да потъна в прегръдките ти и да се наслаждавам на  целувките ти...Искам , когато се събудя ти да си първото нещо  , което да виждат очите ми...Искам сутрин да се караме за банята ...искам да ти правя зкуска и да се наслаждаваме заедно на изгрева с чаша горещо кафе....Искам да ме целунеш и да ме погалиш по косите и двамата да тръгваме да си вършим работата , а вечер да ‘ БяГаМ ’ към вкъщи , за да те видя и да ти разкажа за деная си и да ислушвам как е минал твоя (както правят нашите всяка вечер ;)) Искам да съм момичето ,  до което да заспиваш всяка вечер и да се питаш дали не си щастливец ,че  ме имаш до теб...Защото аз знам ,че съм щастливка да те имам само за мен....!

image


ОБИЧАМ ТЕ ! ! ! 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Marianka
01.12.2008 23:16
:) krasivo e:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimetooo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 205008
Постинги: 66
Коментари: 238
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930