Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2008 09:48 - Cascada - What Hurts The Most
Автор: mimetooo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2624 Коментари: 0 Гласове:
0




ОРИГИНАЛА Е НА Rascal Flatts,НО REMIX-A  НА CASCADA E НОВАТА И ПО - СВЕЖА ВЕРСИЯ ;) ,КОЯТО НА МЕН ЛИЧНО НЕ МИ ХАРЕСА В НАЧАЛОТО ,НО СЕГА НЕМОГА ДА СПРА ДА Я СЛУШАМ.
НАПОМНЯ МИ НА ТЕБ И НА НАС. . . ЛИПСВАШ МИ !
FOR YOU ! ! !
 



I can take the rain on the roof of this empty house
that don"t bother me
I can take a few tears now and then and just let them out
I"m not afraid to cry
Every once in a while even though goin on with you gone still upsets me
There are days
Every now and again i pretend i"m okay but that"s not what gets me



Припев:
What hurts the most, was being so close
And having so much to say
And watchin you walk away
Never knowing, what could have been
And not seein that lovin you
Is what i was tryin to do


It"s hard to deal with the pain of losing you everywhere i go
But i"m doin it
It"s hard to force that smile when i see our old friends and i"m alone
Still harder gettin up, gettin dressed, livin with this regret
But i know if i could do it over
I would trade, give away all the words that i saved in my heart that i left unspoken


I"m not afraid to cry
Every once in a while even though goin on with you gone still upsets me
There are days
Се пресрувам,че съм добре,но това не е най-лошото


Припев:
What hurts the most, was being so close
And having so much to say
And watchin you walk away
Never knowing, what could have been
And not seein that lovin you
Is what i was tryin to do
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



 ПРЕВОД:


Мога да понеса дъжда по покрива на тази празна къща
Това не ме притеснява
Мога да понеса стичащите се сълзи
Не се страхувам да плача
Това,че те няма все още ме разтройва
Има дни,в които
Се пресрувам,че съм добре,но това не е най-лошото


Припев:

Това,от което ме боли най-много е,че бях толкова близо
И имах толкова много да ти кажа
А те гледах да си тръгваш

Не знаех,какво може да стане
Не осъзнавах,че те обичам
Но поне се опитвах


Трудно е да се справям с болката от загубата ти,където и да отида
Но все пак го правя
Трудно е да се усмихвам,когато срещна старите ни приятели,а теб те няма до мен
Става все по-трудно да ставам,да се обличам,да живя с тази скръб
Но знам,че за да я преудолея
Трябва да освободя всички тези думи,които останаха неизказани в моето сърце


Не се страхувам да плача
Това,че те няма все още ме разтройва
Има дни,в които
Се пресрувам,че съм добре,но това не е най-лошото


Припев:

Това,от което ме боли най-много е,че бях толкова близо
И имах толкова много да ти кажа
А те гледах да си тръгваш

Не знаех,какво може да стане
Не осъзнавах,че те обичам
Но поне се опитвах




Тагове:   most,   CASCADA,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimetooo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 205016
Постинги: 66
Коментари: 238
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930